21 Eylül 2011 Çarşamba

Merhaba Dünyalı

Merhaba dünyalı,
Yazı yazmak istedi sadece canım. Klavyeyi seviyorum. :)
Eskiden olsa "kalemi seviyorum" derdim ama işte değişiyor dünya. İnsanlar da değişiyor tabi dolayısıyla. Yakında tuvaletimizi bile bilgisayar veya teknoloji sayesinde kolayca yaparsak şaşmamak lazım. Google oraya da elini atar, "Büyük mü yapmak istediniz?" veya "Küçük mü yapmak istediniz?" gibi seçenekler ile karşımıza çıkabilir. Ulan altı üstü tuvaletimizi yapacağız işte. Neyse konu bel altı fazla girmemek lazım. Ama fazla da çıkmamak lazım bu akıl almaz teknoloji konusundan... Bazı şeylerin değeri teknoloji nedeniyle sıradanlaşıp azalıyor. Hatta hiç değeri kalmıyor. İnsanın önüne rahatlıkla ve kolayca gelen nimetler sıradanlaşıyor ve değersiz kalıyor. Dolayısıyla insan hayattan ve nimetlerden zevk almıyor. Düşünsenize ben bu yazıyı bir tuş kombinasyonu ile kolayca kopyalayıp başka bir yerde kullanabiliyorum. Fakat kalem ile yazımı yazıp kopyalamaya çalışsaydım o sayfaların benim için değeri çok daha fazla olacaktı.
Sonuçta, salak çocuk programlarındaki gibi bir mesaj verecek olursak: "Abi fazla teknolojiye ve kolaylığa kaçma bazen inadına değerlendir hayatını."

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management